לקוח/ה יקר/ה
אנו מברכים אותך על קנייתך!
ב-HOME MANIA אנו לא מתפשרים על איכות, המוצר שרכשת יוצר בהליכי יצור מבוקרים, מחומרים מעולים ועבר ביקורת טיב קפדנית.
הום מאניה (להלן: “החברה”) מתחייבת לספק מוצר שלם ללא כל פגם, על פי כן החברה מתחייבת לתקן כל פגם ברהיט, או חלק מרהיט, ששווק על ידה ואשר נובע מפגם בחומר או בתהליך הייצור החברה מתחייבת לבצע את התיקון הנדרש ו/או להחליף את הדרוש החלפה, לפי הצורך, כפי שתקבע החברה ללא תמורה עבור העבודה ו/או החומרים הדרושים, בכפוף לתנאי האחריות.
תקופת האחריות:
תקופת האחריות לכל המוצרים היא 12 חודשים בלבד, מועד תחילת תקופת האחריות נכנס לתוקף מעת אספקת מוצרים לבית הלקוח וחתימתו על תעודת המשלוח.
- מובהר כי תיקון קלקול או החלפת מוצר או חלף לפי תעודת האחריות, אינם מאריכים את תקופת האחריות.
זכאות לאחריות:
תעודת האחריות בתוקף ל12 חודשים מעת אספקת המוצר כאשר היא צמודה לחשבונית המקורית וטופס תעודת המשלוח אשר סופקו יחד עם המוצר שנרכש מהחברה.
האחריות תקפה עבור הלקוח ששמו וכתובתו מצוינים בתעודה זו ובחשבונית המקורית.
האחריות ניתנת להפעלה בתנאי ש:
- המוצר שנרכש הוצב במקום פרטי ונועד לשימוש ביתי בלבד ולא לשימוש מסחרי.
- הובלה והרכבה בוצעה על ידי מתקינים בלעדיים מטעם החברה.
- המוצר לא הוזז מהמקום בו הוא הורכב או שהעברתו ממקום הרכבתו נעשתה על ידי מרכיבים מוסמכים מטעם החברה.
- השימוש במוצר או בחלקיו היה סביר ורגיל ונעשה בהתאם להוראות היצרן.
אספקת מוצר או חלק חליפי חדש, תעשה בכפוף להוראות חוק המכר, על הלקוח לבדוק את המוצר עם קבלתו ולדווח על כל פגם במוצר למוביל בזמן קבלת המוצר. המוצר יתוקן או יוחלף, חלקו או כולו, במוצר או חלק במצב וגיל דומים.
חשוב לציין כי:
- להום מאניה יש את הזכות לבחור בין תיקון הרהיט לבין החלפתו או החלפת חלק ממנו, לבין תשלום או החזר תשלום חלקי, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. במקרה ולא מתאפשרת החלפה, יובא בחשבון משך זמן השימוש במוצר עד לקלקולו, או לגילוי הפגם וזאת לצורך החזר כספי.
- למען הסר ספק, מובהר כי למעט ביחס לתיקון מוצר, החלפתו כאמור לעיל, לא תחול על חברת הום מאניה כל אחריות מכל סוג שהיא, והיא לא תחויב בכל תשלום בקשר למוצר. הום מאניה לא תפצה, בכל מקרה על נזק עקיף ו/או על הוצאות נלוות או על הפסד כספי נלווה ולא תישא בכל אחריות אחרת, בין מפורשת ובין משתמעת.
- בכדי ליהנות מהאחריות, יש להשתמש ברהיטים ובחלקיהם באופן סביר ובהתאם להוראות שימוש.
- האחריות לא ניתנת להעברה לצד ג’.
- החברה רשאית אך לא חייבת להמשיך לספק שירות ותיקונים בתשלום לאחר תום תקופת האחריות.
- במוצרי יבוא איחור של עד 30 יום לא יהווה הפרה של ולא יתקבל פיצוי בגינם.
- הזמנות אשר יישארו במחסני החברה מעבר לחודש ימים יחויבו באחסנה חודשית של 50 ₪ ליום.
במקרים הבאים האחריות לא תחול:
- האחריות אינה חלה על הפגם הנגרם כתוצאה מהובלה, מהרכבה או מהטיפול על ידי הגורם לא מוסמך.
- הרהיט נקנה מתצוגה כרהיט סוג ב’ או במסגרת מכירת עודפים. (האחריות לא תחול אך ורק על הפגם שצוין בעת המכירה).
- הפגם נובע מהבדלי גוון בצבע כתוצאה מתכונותיו הטבעיות של הריפוד. (דהייה של גוון הבדים).
- כמו כן אין החברה אחראית לשינויי גוון של עד 5% מהמוצג ברכישה אינטרנטית בתמונות\סרטונים או כול מקור תוכן אחר שכן ישנו הבדל ניכר בגוונים בין מסכי המחשב\נייד השונים.
- למען הסר ספק אין כל אחריות על כל סוגי הריפוד דהיינו: בד\עור\דמוי עור.
- האחריות אינה חלה על פגם שנובע מבלאי סביר עקב שימוש רגיל במוצר.
- האחריות אינה חלה על פגם שנובע מ: כוח עליון, מים, אש, חבלה, שבר או פגיעה מכוונת או שאינה מכוונת במוצר, רשלנות הצרכן וכו’.
- במקרה של הובלה ו/או הרכבה עצמית האחריות תינתן במחסני החברה בלבד ולא בבית הלקוח, כלומר על הלקוח להביא את החלק הפגום למחסני החברה או לחלופין ניתן לשלוח טכנאי שיטפל בבעיה בתשלום.
הנחיות לטיפול במוצר כללי
- יש למנוע מגע ממושך של הרהיטים עם מים או כל נוזל אחר. במידה ונשפך על הרהיט נוזל כלשהו, יש לנגב ולייבש מיד במטלית יבשה.
- יש להרחיק את הרהיטים ממקורות חום ישירים, כגון: שמש ,תנורים, גופי חימום וכו’.
- לצורך ניקוי מאבק יש להשתמש במטלית לחה ולייבש מיד במטלית יבשה.
- יש לשמור על רמת לחות סבירה במקום שבו נמצא הריהוט.
- יש להימנע מהעמסת משקל חריג על המוצר.
- יש להימנע ממגע ישיר של מים עם העץ: התזה של מים על הרהיט, הצטברות שלוליות מים סביב רגלי הרהיטים בעת ו/או לאחר שטיפת הרצפה.
- יש לנגב את רגלי הרהיט במטלית יבשה לאחר סיום שטיפת הרצפה.
- אין להשתמש בחומרי ניקוי העשויים מחומרים ממיסים. חומרים אלה עלולים לפגוע בציפוי המגן שעל הרהיט. הרהיטים מיועדים לשימוש בתוך הבית, אין לחשוף את הרהיטים לשמש.
- יש להקפיד שלא למרוח שמן על מוצרי עץ, פעולה כזו עלולה להשאיר כתמים.
- שולחנות יש להרים מהרגליים ולא מפלטת השולחן.
טיפול במוצרי טקסטיל // בד // דמוי עור // עור
- החברה אינה אחראית לנזק או בלאי שיגרמו עם הזמן עקב שימוש ממושך במוצר.
- אין לנקות את הבד בחומרי ניקוי שיכולים להשאיר כתמים על הבד.
- יש להימנע מאכילה או שתייה בקרבת המוצר.
- אין לקפל או לכופף את המזרונים או את משטחי הספות.
- יש להרחיק מוצרי חשמל בעלי גוף חימום כמו מגהץ ממגע ישיר עם הבד, הבד אינו חסין אש והוא לא עמיד בטמפרטורה גבוהה ולפיכך עלול להישרף.
- אין להשתמש בתכשירי ניקוי או כל חומר ניקוי אחר לניקוי הבד.
- אין להשתמש בחומרים כימיים, כגון: אצטון אלכוהול, טרפנטין, סבון נוזלי וכדומה.
- יש למנוע מכל בעל חיים כל שהוא להיות בקרבת רהיטי בד.
דין ושיפוט
סמכות השיפוט הבלעדית לכל עניין ומחלוקת, נתונה למחוז הצפון בארץ בלבד.