בהום מאניה אכפת לנו שתהיו מרוצים מהרכישה שלכם!
א. כל הרוכש מוצר באתר רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (“חוק הגנת הצרכן”).
ב. לקוח שרכש את המוצר טלפונית או דרך האתר רשאי להחזיר מוצר עד 14 ימים מיום מועד קבלת המוצר או קבלת מסמך הגילוי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, המאוחר מביניהם, על ידי מסירת הודעה לחברה, ובמקרה כזה תשיב החברה לידי המשתמש את התמורה ששילם בגין המוצר, והיא תהיה רשאית לנכות מסך זה דמי הובלה אשר שולמו על ידי החברה.
ג. דמי ביטול עסקה הינם על סך 5% מערך המוצר (כולל מע”מ) או 100 ש”ח, הנמוך מבניהם. במידה והמוצר הורכב בבית הלקוח ע”י מוביל החברה, הלקוח יחויב בתשלום עלויות ההובלה וההרכבה שהחברה ביצעה.
ד. יש להחזיר את המוצר אשר נתקבל ללא פגם כשהוא ארוז באריזה מקורית אשר לא נפתחה, חשוב לציין שלאחר החזרת המוצרים והגעתם למחסני החברה ואישור החזרה זאת ע”י מחלקת ההחזרות שלנו, הצרכן יזוכה בעלות של רכישת המוצר בניכוי דמי משלוח.
לתשומת לבכם בעת ביטול עסקה במקרים הבאים הלקוח יחויב בדמי טיפול על סך 45₪ + דמי הובלה אשר שולמו על ידי החברה:
1) אם המוצר שנרכש סופק כבר לבית הצרכן הסופי.
2) אם המשלוח הועבר לחברת השליחויות והופקה עבורו תעודת משלוח.
3) אם המוצר הועבר למוביל החברה ו / או הועמס על משאית + בוצע תיאום מול הלקוח לאספקת המוצר.
ה. לא ניתן לבטל ולקבל זיכוי כספי בגין רכישת מוצרים פסידים, ריהוט שהורכב כבר בבית הצרכן או טובין שיוצרו בעיצוב אישי עבור הצרכן לפי מידות או דרישות מיוחדות.
- במקרה והלקוח מעוניין להחזיר מוצר שרכש וזאת לאחר שהמוצר נפתח והוא ללא האריזה המקורית, תהא החברה רשאית לגבות מהלקוח עלות אריזה + עלויות טיפול נוספות וזאת בנוסף לדמי הובלה והרכבה.
- לא ניתן להחזיר מוצר המיועד להרכבה עצמית, שיצא מאריזתו המקורית והורכב בבית הלקוח, ייחשב כמוצר שלא ניתן לפירוק והחזרה למחסן, עקב שינוי משמעותי שיחול לרעה במוצר לאחר הפירוק.
- חשוב לציין שהאחריות לכל נזק פיזי כתוצאה מאריזה רשלנית או לא באריזה המקורית תחול על הלקוח.
- במקרה של החזרת מוצר לאחר שמצבו השתנה לרעה בזמן שהיה ברשות הלקוח, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח, לחברה זכות לתבוע את נזקיה בגין ירידת ערך המוצר.
- זיכוי כספי הנובע מביטול העסקה ובכלל ייעשה באמצעות חברת האשראי והינו בהתאם ללוחות הזמנים ולנהלים של חברת האשראי. לחברה אין כל קשר או אחריות ביחס למועד החזרת הכספים וכל דבר הנוגע במישרין ובעקיפין להחזר הכספים ולמערכת הסליקה וההחזרים של חברת האשראי.
- ההחזר הכספי ללקוח יבוצע לא יאוחר מ- 20 ימי עסקים באותו אופן בו בוצעה העסקה, אם העסקה הינה עסקת תשלומים אז ההחזר יתקבל בתשלומים גם.
דגשים חשובים:
*דמי טיפול = 45₪.
*עלות ההובלה = 10% מסך ההזמנה או אם צוין אחרת.
איך מבטלים עסקה?
ככל ועומדת לך זכות לביטול עסקה, הנך נדרש להודיע לחברה על כך וזאת ע”י שליחת בקשה מפורטת למייל [email protected], או ע”י השארת פנייה באמצעות טופס יצירת הקשר, נא לרשום את סיבת הביטול ומספר ההזמנה ו/או מספר הזהות לצורך זיהוי.